Ny medlem

Om du är ny i vår förening kommer du att kontaktas av någon representant ur föreningens styrelse. Vår ambition är göra detta innan du flyttar in i din lägenhet. Som stöd i detta har vi tagit fram en presentation om vår förening för att du i egen takt ska kunna ta del av vad som finns och hur det fungerar (t.ex. regler, gemensamma lokaler och information). Vid behov brukar vi även ordna med ett personligt besök för att ge mera information och besvara eventuella frågor.

Om du är på gång att flytta in men inte fått ta del av detta material så går det bra att via hemsidan meddela oss detta genom Kontakt.

Medlemsskap

In- och utträde beviljas genom styrelsen. Ansökan, som ofta hanteras via mäklare vid ägarbyte, finns under avsnittet Ekonomisk förvaltning.